Åhléns utökar sin digitala marknadsplats

Ett led i resan mot omnikanal.

Som ett led i sin utveckling av den digitala marknadsplatsen lanserar Åhléns nu fler varumärken på åhléns.se. Bland nyheterna finns också helt nya kategorier, som till exempel större möbler, tapeter och cyklar. Åhléns e-handel kom igång 2016 och har sedan starten vuxit i snabb takt. Köp online ger bonuspoäng för medlemmar i kundklubben och ska på sikt kunna hämtas och returneras även i varuhusen. Satsningen beskrivs i ett pressmeddelande som ett viktigt steg i varuhusets resa mot omnikanal. De nya varumärken som numera finns tillgängliga online inkluderar bland annat Hillerstorp, Layered, Muji, Norrgavel, Sofa Store och Studio Lisa Bengtsson.

-JBE

Relaterat innehåll

14.05.2024Designbase.se

Koelnmesse i nytt samarbete med Colombias ledande designmässa

14.05.2024Designbase.se

Här är årets ledande norska designföretag

23.04.2024Designbase.se

Artificiell intelligens i detaljhandeln

19.04.2024Önska

Sponsrad

Önskabutikerna reste till Horred för årets första Önskaskola

18.04.2024Designbase.se

Rosendahl Design Group erhåller B Corp-certifiering

17.04.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Witt A/S tar över distributionen av Aiper trådlösa poolrobotar i Norden

08.04.2024Global Design Partner

Sponsrad

Från återvunnen plast till hållbara och multifunktionella produkter

05.04.2024Designbase.se

BoConcept förvärvar en internationell toppprofil

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023