Klinta lanserar digitalt mässkoncept

Personliga onlinemöten ersätter fysisk närvaro.

Lisa Stevens, ägare och VD på Klinta..

När många av säsongens mässor har ställts in på grund av coronaviruset och covid-19 tvingas företagen tänka om gällande försäljning och inköp. Det svenska grossistföretaget Klinta har därför lanserat ett alternativt upplägg för sin närvaro på de skandinaviska mässorna. Upplägget går ut på digitala möten med en eller flera samarbetspartners åt gången. Inför mötena har Klinta byggt upp en liknande monter som annars hade presenterats på mässan. Detta för att skapa samma känsla och tydlighet. Den tekniska biten sköts av ett externt företag som säkerställer hög kvalitet både på teknik och generell upplevelse. Klinta är baserade i Höör. Företaget tillverkar och säljer främst naturliga doftljus och rumsdoft.

-JBE

Relaterat innehåll

07.05.2024Designbase.se

3daysofdesign: Här skapas drömmar

07.05.2024Designbase.se

Trender & Traditioner blev en succé

23.04.2024Designbase.se

Artificiell intelligens i detaljhandeln

19.04.2024Önska

Sponsrad

Önskabutikerna reste till Horred för årets första Önskaskola

18.04.2024Designbase.se

Rosendahl Design Group erhåller B Corp-certifiering

17.04.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Witt A/S tar över distributionen av Aiper trådlösa poolrobotar i Norden

08.04.2024Global Design Partner

Sponsrad

Från återvunnen plast till hållbara och multifunktionella produkter

05.04.2024Designbase.se

BoConcept förvärvar en internationell toppprofil

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023