Blomsterlandet föryngringsbeskär logotypen

Nyöppnade butiken i Hornstull först ut

Från och med 2021 har Blomsterlandet en ny marknadsstrategi. Som ett led i den presenterar företaget nu en uppdaterad logotyp.
”Designen är framtagen för att både förvalta vårt arv och för att förmedla vårt fokus på ett sprudlande och frodigt växtrike. Man kan se det som att vi föryngringsbeskär vår design och anpassar den till dagens kanaler och förutsättningar”, säger marknadschef Stephan Andersson.
Första butiken att skylta med den uppdaterade logotypen är Blomsterlandets nyöppnade butik i Hornstull. Efter det kommer logotypen att uppdateras löpande i kedjans dryga sextiotal butiker och övriga kanaler.
www.blomsterlandet.se

Relaterat innehåll

21.01.2025Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Möt Segway Navimow X3-serien – innovativ teknik för din gräsmatta

20.01.2025Designbase.se

Designprocessen är som ett pussel

20.01.2025ByLogstrup.dk

Sponsrad

Norrvik: Utekökets nya namn och framtid

20.01.2025Backyard Living A/S

Sponsrad

Från rök till värme: Traeger, Gozney och HOT WOK tar ditt utekök till nästa nivå

20.01.2025F&H Group A/S

Sponsrad

Mer än bara en grill

20.01.2025Designbase.se

Sommarfriluftsliv 2025

20.01.2025Designbase.se

Det är dags för en växling.

20.01.2025Designbase.se

Så ska friluftslivet levas 2025

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023