E-handel över 50 procent hos Cervera

Extra satsning inför Black Week i november

Cervera fokuserade av naturliga skäl extra på e-handeln inför Black Week i november. Resultatet blev att e-handelns andel av den totala försäljningen under en vecka för första gången steg över 50 procent.
”Det råder ju minst sagt ett väldigt speciellt läge inom handeln där vi måste kombinera ett starkt kunderbjudande med ett bredare ansvar för smittspridningen i våra butiker. Vi tog därför tydliga actions inför årets Black Week och har fokuserat betydligt mer på e-handeln och samtidigt aktivt försöka mota tillbaka de värsta besökstopparna”, säger Peter Rimbäck, VD Cervera.
www.cervera.se

Relaterat innehåll

26.07.2024Designbase.se

Ett 250-årigt tillväxtäventyr

26.07.2024Designbase.se

Vi vill lyfta matlagningsupplevelsen

12.07.2024Designbase.se

Ökning av konkurser i juni

17.06.2024Designbase.se

Temu är föremål för strängare regler

11.06.2024Designbase.se

Direkt till konsument är det nya "svarta"

07.06.2024Droppery

Sponsrad

New brands like Riviera Maison, Versmissen, and BePureHome are now active as brands within Droppery

31.05.2024Treyd AB

Sponsrad

6 sätt du kan dra nytta av att använda Treyd för att finansiera leverantörsfakturor

22.05.2024Designbase.se

Kunskapsdelning på Nordstil Forum

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023