KitchenAid har utsett Årets färg

Gyllenorange ska symbolisera samhörighet

Sedan 2018 har KitchenAid laserat en Årets färg på utvalda produkter. I år är det en orange nyans som fått namnet Honey och ska föra tanken till harmoniska honungsbisamhällen.

”Under det senaste året har världens gemensamma instinkt att komma samman för allmänhetens bästa ökat”, säger Cecilia Liss, Head of KitchenAid Nordics. 

”Samtidigt har vi sett att varma och rika nyanser dominerar både inredning och mode. Med Honey kombinerar KitchenAid det ljuvliga med samhörighet med en gyllenorange nyans som konsumenter redan naturligt graviterar mot”

www.kitchenaid.se

Relaterat innehåll

19.11.2024Designbase.se

Carpets & Rugs växer

19.11.2024Designbase.se

Paula Gerbase utsedd till kreativ direktör hos Georg Jensen

11.11.2024Eva Solo

Sponsrad

Stilren og effektiv avfallssortering

11.11.2024Eva Solo

Sponsrad

Köksklassiker nu i återvunnet material

11.11.2024Eva Solo

Sponsrad

Vad krävs för att bli världens bästa kock?

11.11.2024Eva Solo

Sponsrad

Eva Solo: Så här mäter vi klimatavtrycket från design till bortskaffande

25.10.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Sage lanserar en ny Oracle

17.10.2024Hippie de Luxe

Sponsrad

Japanska nyheter från Kawai

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023