Klinta lanserar digitalt mässkoncept

Personliga onlinemöten ersätter fysisk närvaro.

Lisa Stevens, ägare och VD på Klinta..

När många av säsongens mässor har ställts in på grund av coronaviruset och covid-19 tvingas företagen tänka om gällande försäljning och inköp. Det svenska grossistföretaget Klinta har därför lanserat ett alternativt upplägg för sin närvaro på de skandinaviska mässorna. Upplägget går ut på digitala möten med en eller flera samarbetspartners åt gången. Inför mötena har Klinta byggt upp en liknande monter som annars hade presenterats på mässan. Detta för att skapa samma känsla och tydlighet. Den tekniska biten sköts av ett externt företag som säkerställer hög kvalitet både på teknik och generell upplevelse. Klinta är baserade i Höör. Företaget tillverkar och säljer främst naturliga doftljus och rumsdoft.

-JBE

Relaterat innehåll

29.10.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S tar EasyMotionSkin till Norden – en ny era för EMS-träning

29.10.2025Designbase.se

Nordiska företag förvandlar data till affärer

28.10.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S och Haier Europe ingår strategiskt partnerskap för att påskynda tillväxt och innovation i Norden

21.10.2025Designbase.se

JYSK tredubblar bonusar för butiksanställda efter rekordår

07.10.2025Designbase.se

Hur AI kan skapa värde och stärka konkurrenskraften för små och medelstora företag

30.09.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S blir distributör av Roborocks kabelfria robotgräsklippare på den nordiska marknaden

23.09.2025Designbase.se

AI-användningen har nästan fyrdubblats

19.09.2025Fun Nordic ApS

Sponsrad

Årets leverantör 2025

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023