Klinta lanserar digitalt mässkoncept

Personliga onlinemöten ersätter fysisk närvaro.

Lisa Stevens, ägare och VD på Klinta..

När många av säsongens mässor har ställts in på grund av coronaviruset och covid-19 tvingas företagen tänka om gällande försäljning och inköp. Det svenska grossistföretaget Klinta har därför lanserat ett alternativt upplägg för sin närvaro på de skandinaviska mässorna. Upplägget går ut på digitala möten med en eller flera samarbetspartners åt gången. Inför mötena har Klinta byggt upp en liknande monter som annars hade presenterats på mässan. Detta för att skapa samma känsla och tydlighet. Den tekniska biten sköts av ett externt företag som säkerställer hög kvalitet både på teknik och generell upplevelse. Klinta är baserade i Höör. Företaget tillverkar och säljer främst naturliga doftljus och rumsdoft.

-JBE

Relaterat innehåll

16.07.2024Designbase.se

Expert: Få kontroll över ditt IT-system innan semestern och undvik bedrägerier

12.07.2024Designbase.se

Ökning av konkurser i juni

17.06.2024Designbase.se

Temu är föremål för strängare regler

11.06.2024Designbase.se

Direkt till konsument är det nya "svarta"

07.06.2024Droppery

Sponsrad

New brands like Riviera Maison, Versmissen, and BePureHome are now active as brands within Droppery

31.05.2024Treyd AB

Sponsrad

6 sätt du kan dra nytta av att använda Treyd för att finansiera leverantörsfakturor

22.05.2024Designbase.se

Kunskapsdelning på Nordstil Forum

07.05.2024Treyd AB

Sponsrad

What's trending in fintech?

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023