Linum utvecklar e-handeln

Inleder samarbete med leveranslösningsföretaget Ingrid.

Det svenska textilvarumärket Linum arbetar sedan januari 2019 med att utveckla sin e-handel, som idag utgörs av en onlinebutik för hela Europa. Hittills under 2020 har omsättningen ökat med drygt 60 procent, jämfört med samma period förra året. Arbetet har innefattat utveckling av den grafiska designen samt kartläggning och strukturering av sortimentet. Det senaste steget är att förbättra kassalösningen genom anpassning av betallösningar samt ett samarbete med leveranslösningsbolaget Ingrid, som möjliggör en mer komplex utkörningsmodell. Detta för att möta krav och önskemål från företagets kunder.

-JBE

Relaterat innehåll

19.11.2024Designbase.se

Carpets & Rugs växer

19.11.2024Designbase.se

Paula Gerbase utsedd till kreativ direktör hos Georg Jensen

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Creativeworld Trends 2025: Promenader fulla av inspiration

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Christmasworld Trends 25+: Spotlight på ansvar, gemenskap och optimism

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Fokus på design! Nytt varumärkesområde på Ambiente 2025

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Home of Consumer Goods erbjuder ett nytt varumärkesområde 2025

23.10.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Innovativ komfort och design för de minsta – MEMBANTU presenterar tre nyheter:

10.10.2024Designbase.se

imm cologne 2025 är inställd

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023