Linum utvecklar e-handeln

Inleder samarbete med leveranslösningsföretaget Ingrid.

Det svenska textilvarumärket Linum arbetar sedan januari 2019 med att utveckla sin e-handel, som idag utgörs av en onlinebutik för hela Europa. Hittills under 2020 har omsättningen ökat med drygt 60 procent, jämfört med samma period förra året. Arbetet har innefattat utveckling av den grafiska designen samt kartläggning och strukturering av sortimentet. Det senaste steget är att förbättra kassalösningen genom anpassning av betallösningar samt ett samarbete med leveranslösningsbolaget Ingrid, som möjliggör en mer komplex utkörningsmodell. Detta för att möta krav och önskemål från företagets kunder.

-JBE

Relaterat innehåll

10.09.2025Designbase.se

Salling skriver historia och öppnar sina dörrar i Köpenhamn

02.09.2025Designbase.se

Bolig Mad Design-mässan expanderar

01.09.2025Designbase.se

Ny analys: Danmark har förlorat tusentals butiker

22.08.2025Designbase.se

Teamtronic stärker sin europeiska position

21.08.2025Formland

Sponsrad

Bolig Mad Design mässan utökar med ny upplaga på MCH Messecenter Herning

15.08.2025Designbase.se

Ohlsson & Lohaven förvärvar Hippie de Luxe

11.08.2025Designbase.se

Internationell design på jakt efter flexibilitet

05.08.2025Designbase.se

Ny rapport om den amerikanska marknaden

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023