Mio gör bästa året någonsin

85 procents tillväxt på e-handel

Mio uppvisar den starkaste tillväxten i företagets historia för räkenskapsåret 2020/2021. Den totala tillväxten är 11,6 procent och e-handeln har vuxit med hela 85 procent. Försäljningen på e-handel överskrider en miljard kronor.

”Det är oerhört glädjande och vi är stolta att vi kan fortsätta att växa och ta marknadsandelar. Summerar vi de senaste 12 åren har vi lyckats prestera bättre än branschen 11 av 12 år”, säger vd Björn Lindblad.

Relaterat innehåll

18.04.2024Designbase.se

Rosendahl Design Group erhåller B Corp-certifiering

17.04.2024Designbase.se

Nytt AI-verktyg kan förse konsumenter med IKEA-möbler

08.04.2024Global Design Partner

Sponsrad

Från återvunnen plast till hållbara och multifunktionella produkter

05.04.2024Designbase.se

BoConcept förvärvar en internationell toppprofil

04.04.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

iRobot introducerar en ny prisvänlig 2-i-1-robot: Roomba Combo Essential

27.03.2024Önska

Sponsrad

Önska reser tillsammans!

26.03.2024Designbase.se

Iittala avtäcker ny logotyp och typsnitt

25.03.2024Designbase.se

Se upp för den franska lagen mot avfall

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023