Newport bygger kundrelationer

Hanna Gåverud rekryteras från Stadium

Hanna Gåverud. Foto: Newport.

Inrednings- och livsstilsvarumärket Newport, med 9 fysiska butiker och onlinehandel i Sverige, Norge och Finland, expanderar nu sin e-handel till 30 nya länder. Företaget satsar också på ett bygga kundrelationer med lojalitetsprogrammet Voyado och har i samband med detta rekryterat CRM-experten Hanna Gåverud som närmast kommer från en roll som Head of CRM på Stadium.

”Att erbjuda kundservice i världsklass har alltid varit högprioriterat för oss. I samband med expansionen växlar vi upp vårt CRM-arbete genom att bland annat skapa ett unikt lojalitetsprogram”, säger Bo-Wilhelm Horndahl, VD och ägare. 

”Ett dedikerat och väldesignat lojalitetsprogram är ett kraftfullt verktyg som stärker kundernas relation till varumärket. Att bygga tillit tar tid och jag är enormt glad och stolt över att få förtroendet att leda detta arbete på Newport”, säger Hanna Gåverud.

www.newport.se

-AB

Relaterat innehåll

01.04.2025Önska

Sponsrad

Önskabutikerna inleder våren med inspirerande Önskaskola hos Skeppshults Gjuteri

18.03.2025Designbase.se

Låt tekniken fungera för dig

17.03.2025Önska

Sponsrad

Önska reser tillsammans

17.03.2025Designbase.se

Tre dagar av innovationer och framtida teknologier

04.03.2025Global Design Partner

Sponsrad

Din dröm, vår passion

26.02.2025Designbase.se

Försämrar AI medarbetarnas förmåga att tänka kritiskt?

24.02.2025Designbase.se

Droppery introducerar Droppery Markets

06.02.2025Designbase.se

Rekordhöga konkurssiffror i Sverige – men danskarna kan jubla

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023