10.03.2020  |  Dining  |  Tabletop

Nytt inredningsmärke ”puffar” till din servering

Sponsrat innehåll Vad är detta?

Designern Rasmus Falkenberg och den populära matskribenten Anne Larsen står bakom ett nytt, danskt designmärke, Nudge, som bygger på det moderna ”nudging”-konceptet.

Med en elegant servis i mjuka toner ger de dig en kärleksfull knuff för att iscensätta din mat på ett hälsosammare och mer inbjudande sätt.

Baserat på Falkenbergs genomgående känsla för form och funktion och Larsens ”Tender Loving Care”-koncept inbjuder servisen till organiserad etage-dining och välbefinnande i vardagen. En varm dryck med separat mellanmål. En pastarätt med separat sallad. Middag med separat dipp. Maten smakar bara bättre när den presenteras fint och inte blandas slumpmässigt!

Den nya servisen från Nudge utstrålar helt enkelt minimalism och finns i så vackra färger som cream’, ’roseberry’, ’kale green’ och ’liquorice’ att man med fördel kan blanda de olika delarna för en lekfull och fin look.

Nudge säljs av ett stort antal järnaffärer och varuhus.

Mer från F&H of Scandinavia AB

F&H of Scandinavia AB

www.fh-ab.se/

  • info@fh-ab.se
  • 8446 3344
  • Kanalvägen 18, 5tr 194 61 Upplands Väsby

Skandinaviens ledande brand & trading house F&H-koncernen är Skandinaviens största grossist inom järnhandeln med mer än 30 varumärken och över 8 000 olika varor i lagret. F&H har 233 anställda i Stockholm, Oslo och Kina, och huvudkontoret ligger i Viborg i Danmark. Innovation står alltid i centrum i hela koncernen. Genom att ständigt utveckla, hitta och marknadsföra nya produ…

Se företagsprofil  

  Designbase.se använder cookies som vi använder för att komma ihåg dina inställningar och statistik etc. Eftersom du fortsätter att använda webbplatsen accepteras vår nya cookie- och personuppgiftspolicy. Läs mer.