Plantagen lanserar nytt lojalitetskoncept

Trädgårdsmästare inspirerar i trädgårdsprogram

Foto Plantagen.

Under april lanserade Plantagen ett nytt kundklubbskoncept där trädgårdsmästarna bjuder på kunskap och inspiration i nya trädgårdsprogrammet Odlingsbänken. I programmet möter programledaren och växtentusiasten Celeste Cappelen Plantagens trädgårdsmästare. Tillsammans lär de ut nya, spännande och oväntade sätt att lyckas med växter och odlingar utifrån säsong och behov.

”Trädgårdsmästarna och floristerna som finns runt om i våra fysiska butiker är hjärtat i Plantagens verksamhet. De står för den kompetens som våra kunder efterfrågar och det här är ett bra sätt att tillgängliggöra den kompetensen till våra medlemmar”, säger Maria Karlsson, CRM Manager på Plantagen.

Alla program kommer att finnas tillgängliga på plantagen.se/kundklubb för inloggade kundklubbsmedlemmar.

www.plantagen.se

-AB

Relaterat innehåll

19.11.2024Designbase.se

Carpets & Rugs växer

19.11.2024Designbase.se

Paula Gerbase utsedd till kreativ direktör hos Georg Jensen

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Creativeworld Trends 2025: Promenader fulla av inspiration

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Christmasworld Trends 25+: Spotlight på ansvar, gemenskap och optimism

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Fokus på design! Nytt varumärkesområde på Ambiente 2025

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Home of Consumer Goods erbjuder ett nytt varumärkesområde 2025

23.10.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Innovativ komfort och design för de minsta – MEMBANTU presenterar tre nyheter:

10.10.2024Designbase.se

imm cologne 2025 är inställd

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023