Wesomnia satsar på internationell e-handel

Nytt koncept i flaggskepsbutiken

Wesomnia har lanserat både ett helt nytt butikskoncept i sin flaggskeppsbutik i Sturegallerian i Stockholm och en ny förbättrad hemsida som erbjuder internationella kunder ett enkelt sätt att handla Wesomnias produkter. Den nya hemsidan kommer även att fungera som en plattform för hälsa och livsstil och sälja ett noga utvalt sortiment av produkter som kan bidra till en förbättrad hälsa.

”Vi hoppas att våra kunder kommer bli positivt överraskade av den nya hemsidan och få nya kunskaper och tankar. Att utöka vår digitala närvaro med den nya hemsidan och även välkomna nya kunder från den globala marknaden är en lika spännande som utmanande uppgift”, säger Wesomnias grundare Ulrika Dehlryd.

Relaterat innehåll

19.11.2024Designbase.se

Carpets & Rugs växer

19.11.2024Designbase.se

Paula Gerbase utsedd till kreativ direktör hos Georg Jensen

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Creativeworld Trends 2025: Promenader fulla av inspiration

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Christmasworld Trends 25+: Spotlight på ansvar, gemenskap och optimism

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Fokus på design! Nytt varumärkesområde på Ambiente 2025

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Home of Consumer Goods erbjuder ett nytt varumärkesområde 2025

23.10.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Innovativ komfort och design för de minsta – MEMBANTU presenterar tre nyheter:

10.10.2024Designbase.se

imm cologne 2025 är inställd

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023