Åhléns Outlet testar nytt format

Ny pop up-butik i Åhléns Sickla.

Sedan starten dryg ett år tillbaka har Åhléns Outlet öppnat fem varuhus, i Västerås, Norrköping, Södertälje, Sundsvall och Örebro. Inför julhandeln testas ytterligare ett butiksformat i form av en pop-up i Åhléns varuhus i Sickla. Den nya pop-up ytan är på 450 kvadratmeter. I sortimentet finns varor till sovrummet, köket, badrummet och vardagsrummet samt skönhet och dammode.

”Vi märker ett ökande intresse från våra Stockholmskunder och ser fram emot att testa det här nya butikskonceptet”, säger Stina Klaesson, vd Åhléns Outlet.

-ANB

Relaterat innehåll

17.12.2025Designbase.se

Salling fortsätter sin expansion i huvudstadsområdet

11.12.2025Antex Plast A/S

Sponsrad

Hållbar plastproduktion

10.12.2025Designbase.se

JYSK sätter nya standarder med rekordresultat 2024/25

02.12.2025Designbase.se

AI flyttar ut på butiksgolvet – nu kan även små återförsäljare vara med

17.11.2025Designbase.se

Hur man får ut värde av influencer-samarbeten

06.11.2025Antex Plast A/S

Sponsrad

Utökat samarbete med Montana Furniture

29.10.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S tar EasyMotionSkin till Norden – en ny era för EMS-träning

29.10.2025Designbase.se

Nordiska företag förvandlar data till affärer

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023