07.11.2019  |  Business  |  Branschnytt

Åhléns Outlet testar nytt format

Ny pop up-butik i Åhléns Sickla.

Sedan starten dryg ett år tillbaka har Åhléns Outlet öppnat fem varuhus, i Västerås, Norrköping, Södertälje, Sundsvall och Örebro. Inför julhandeln testas ytterligare ett butiksformat i form av en pop-up i Åhléns varuhus i Sickla. Den nya pop-up ytan är på 450 kvadratmeter. I sortimentet finns varor till sovrummet, köket, badrummet och vardagsrummet samt skönhet och dammode.

”Vi märker ett ökande intresse från våra Stockholmskunder och ser fram emot att testa det här nya butikskonceptet”, säger Stina Klaesson, vd Åhléns Outlet.

-ANB

Mer från Designbase.se

Designbase.se

Designbase.se

Designbase är forum för design och indredningsbranchen och riktar sig till alla som arbetar professionellt inom inrednings- och designbranschen.Designbase är ett svensk fackmedia på print och nätgemenskap på adressen Designbase.se. Fackmediet distribueras till chefer och medarbetare i hårdvara, glas, porslin, gåvor, køkkentøjs- och hantverk affärer, stora möbelaffärer, blomsteraffärer och dessa fö…

Se företagsprofil  

  Designbase.se använder cookies som vi använder för att komma ihåg dina inställningar och statistik etc. Eftersom du fortsätter att använda webbplatsen accepteras vår nya cookie- och personuppgiftspolicy. Läs mer.