Åhléns Outlet testar nytt format

Ny pop up-butik i Åhléns Sickla.

Sedan starten dryg ett år tillbaka har Åhléns Outlet öppnat fem varuhus, i Västerås, Norrköping, Södertälje, Sundsvall och Örebro. Inför julhandeln testas ytterligare ett butiksformat i form av en pop-up i Åhléns varuhus i Sickla. Den nya pop-up ytan är på 450 kvadratmeter. I sortimentet finns varor till sovrummet, köket, badrummet och vardagsrummet samt skönhet och dammode.

”Vi märker ett ökande intresse från våra Stockholmskunder och ser fram emot att testa det här nya butikskonceptet”, säger Stina Klaesson, vd Åhléns Outlet.

-ANB

Relaterat innehåll

16.07.2024Designbase.se

Expert: Få kontroll över ditt IT-system innan semestern och undvik bedrägerier

12.07.2024Designbase.se

Ökning av konkurser i juni

17.06.2024Designbase.se

Temu är föremål för strängare regler

11.06.2024Designbase.se

Direkt till konsument är det nya "svarta"

07.06.2024Droppery

Sponsrad

New brands like Riviera Maison, Versmissen, and BePureHome are now active as brands within Droppery

31.05.2024Treyd AB

Sponsrad

6 sätt du kan dra nytta av att använda Treyd för att finansiera leverantörsfakturor

22.05.2024Designbase.se

Kunskapsdelning på Nordstil Forum

07.05.2024Treyd AB

Sponsrad

What's trending in fintech?

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023