Åhléns slår ihop hem och mode

Anna Lönnerstedt blir ny affärsomåderschef

Åhléns samlar ansvaret för mode- och hemsortimentet under ett gemensamt affärsområde. Anna Lönnerstedt, senast Sourcing & Production Director på Filippa K, har rekryterats till den nya rollen som affärsområdeschef med uppdraget att skapa ännu större relevans mot kund och tydliggöra mode- och hemerbjudandet.
”Åhléns är ett starkt varumärke på en spännande resa och jag är glad över att nu bli en del av företaget, som alltid har legat mig varmt om hjärtat”, säger Anna Lönnerstedt i en kommentar.
www.ahlens.se
 

Relaterat innehåll

26.07.2024Designbase.se

Ett 250-årigt tillväxtäventyr

26.07.2024Designbase.se

Vi vill lyfta matlagningsupplevelsen

12.07.2024Designbase.se

Ökning av konkurser i juni

17.06.2024Designbase.se

Temu är föremål för strängare regler

11.06.2024Designbase.se

Direkt till konsument är det nya "svarta"

07.06.2024Droppery

Sponsrad

New brands like Riviera Maison, Versmissen, and BePureHome are now active as brands within Droppery

31.05.2024Treyd AB

Sponsrad

6 sätt du kan dra nytta av att använda Treyd för att finansiera leverantörsfakturor

22.05.2024Designbase.se

Kunskapsdelning på Nordstil Forum

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023