Åhléns slår ihop hem och mode

Anna Lönnerstedt blir ny affärsomåderschef

Åhléns samlar ansvaret för mode- och hemsortimentet under ett gemensamt affärsområde. Anna Lönnerstedt, senast Sourcing & Production Director på Filippa K, har rekryterats till den nya rollen som affärsområdeschef med uppdraget att skapa ännu större relevans mot kund och tydliggöra mode- och hemerbjudandet.
”Åhléns är ett starkt varumärke på en spännande resa och jag är glad över att nu bli en del av företaget, som alltid har legat mig varmt om hjärtat”, säger Anna Lönnerstedt i en kommentar.
www.ahlens.se
 

Relaterat innehåll

24.04.2024Designbase.se

Heimtextil samarbetar med Patricia Urquiola 2025

23.04.2024Designbase.se

Fyra makrotrender för de kommande åren

18.04.2024Designbase.se

Rosendahl Design Group erhåller B Corp-certifiering

17.04.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Witt A/S tar över distributionen av Aiper trådlösa poolrobotar i Norden

08.04.2024Global Design Partner

Sponsrad

Från återvunnen plast till hållbara och multifunktionella produkter

05.04.2024Designbase.se

BoConcept förvärvar en internationell toppprofil

04.04.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

iRobot introducerar en ny prisvänlig 2-i-1-robot: Roomba Combo Essential

27.03.2024Önska

Sponsrad

Önska reser tillsammans!

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023