Åhléns slår ihop hem och mode

Anna Lönnerstedt blir ny affärsomåderschef

Åhléns samlar ansvaret för mode- och hemsortimentet under ett gemensamt affärsområde. Anna Lönnerstedt, senast Sourcing & Production Director på Filippa K, har rekryterats till den nya rollen som affärsområdeschef med uppdraget att skapa ännu större relevans mot kund och tydliggöra mode- och hemerbjudandet.
”Åhléns är ett starkt varumärke på en spännande resa och jag är glad över att nu bli en del av företaget, som alltid har legat mig varmt om hjärtat”, säger Anna Lönnerstedt i en kommentar.
www.ahlens.se
 

Relaterat innehåll

07.10.2025Designbase.se

Hur AI kan skapa värde och stärka konkurrenskraften för små och medelstora företag

30.09.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S blir distributör av Roborocks kabelfria robotgräsklippare på den nordiska marknaden

23.09.2025Designbase.se

AI-användningen har nästan fyrdubblats

19.09.2025Fun Nordic ApS

Sponsrad

Årets leverantör 2025

17.09.2025Global Design Partner

Sponsrad

Global Design Partner skapar framgång för starka varumärken

10.09.2025Designbase.se

Salling skriver historia och öppnar sina dörrar i Köpenhamn

02.09.2025Designbase.se

Bolig Mad Design-mässan expanderar

01.09.2025Designbase.se

Ny analys: Danmark har förlorat tusentals butiker

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023