Fokus på design! Nytt varumärkesområde på Ambiente 2025

"Interior Looks" är den nya höjdpunkten på Ambiente Living: The Brand-området öppnar tillgång till nya köpargrupper för utvalda möbel- och inredningsvarumärken - med fokus på den internationella gästfriheten och kontraktsverksamheten. Upplev det på Ambiente från 7 – 11 februari.

"Interior Looks" är den nya höjdpunkten på Ambiente Living. Foto: Messe Frankfurt

"Vi lanserar Ambiente 2025 med ett exklusivt designat varumärkesområde i hall 3.1 för premiumleverantörer från möbel- och inredningssektorn. Vårt mål här är tydligt: ​​att öppna upp nya affärspartnerskap och främja nya kontakter från hela världen med fokus på tillväxtområdena hotell- och kontraktsaffärer", förklarar Yvonne Engelmann, chef för Ambiente Living, Giving, Working.
Med bord, stolar, garderober, stoppade möbler, sängar, belysning och hemtextilier täcker du de olika sällskapsytorna och använder denna nya plattform för spännande produktlanseringar.

Inredningsmärken perfekt iscensatta

Handelsköpare från hela världen kan förvänta sig en unik mix i hall 3.1. Som en del av Interior Design-serien drar "Interior Looks" nytta av sin direkta närhet till Office Design & Solutions-serien med Future of Work-höjdpunkten. Kombinationen av modern livsstil och arbetsstil kommer att ge ett brett utbud av målgrupper idéer till lösningar och partnerskap för framgångsrika internationella affärsrelationer. Ambiente kommer att vara som en helhetslösning för hotell- och kontraktsbranschen. Hall 3.1 blir återigen ett designnav för inredningsarkitekter, kommersiella fastighetsoperatörer och inredning av offentliga utrymmen, moderna arbetsplatser och internationella hotell- och restaurangkedjor.
Steg för steg kommer "Interior Looks" att utökas till att omfatta flera utvalda internationella möbelvarumärken och stärker därmed Ambientes fokus på design.
Denna ledande internationella mässa för konsumentvarubranschen kommer därmed att bli en handels- och nätverksplattform med ett specialiserat internationellt utbud av tjänster, hushållsartiklar och kök för inredningskoncept, möbler, hemtextil, belysning och heminredning.

Läs mer här

Kontraktsverksamhet är en samlingspunkt på Ambiente 2025. Foto: Messe Frankfurt

Denna artikel är en del av ett tema:

Tema: Tre konsumentvarumässor på en gång

I februari träffas konsumentvarubranschen, designers och många andra i Frankfurt på Ambiente, Christmasworld och Creativeworld.

Nu med ett nytt varumärkesområde "Interior Looks", som täcker premiummärken för möbler och inredningsdesign och allt från att sova, äta och bo till arbete.

För tredje gången hålls de tre mässorna samtidigt och denna gång även med fokus på gästfrihet och entreprenadaffärer.

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Home of Consumer Goods erbjuder ett nytt varumärkesområde 2025

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Fokus på design! Nytt varumärkesområde på Ambiente 2025

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Christmasworld Trends 25+: Spotlight på ansvar, gemenskap och optimism

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Creativeworld Trends 2025: Promenader fulla av inspiration

30.10.2023Dimex ApS

Sponsrad

Ambiente – det är aldrig sig likt

30.10.2023Dimex ApS

Sponsrad

Christmasworld 2024 – allt-i-ett-mässa

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023