Formex lanserar nytt hallkoncept

Bottnar i förändrade köpmönster och feedback från utställarna.

Skiss över den nya hallindelningen..

Inför hösten 2019 tar Formex ett nytt grepp på sina hallar, som då kommer att presenteras med en helt ny uppdelning av utställarna efter produkttyp. Förändringen bottnar i de nya köpmönster som uppstår samt stöds både av feedback från utställarna och av branschorganisationen PUFF - Presentgrossisternas företagarförening. I och med det nya hallkonceptet kommer hallarna att vara indelade i avdelningarna Adding, Decorative Living, Dining, Giving, Lifestyle Living, Scandinavian Living, Upcoming samt Wellbeing.

”Det är viktigt att mässan, dess flöde och produktgrupper ses över och uppdateras med jämna mellanrum. När förnyelse sker ser vi sådant vi tidigare har missat. Förändring framåt är alltid positivt”, säger Helena Lindh, ordförande i PUFF.

-JBE

Relaterat innehåll

02.04.2025Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Mer lugn och ro – LeeLo02 hjälper bebisar att sova bättre

01.04.2025Designbase.se

I skärningspunkten mellan data och kreativitet

01.04.2025Designbase.se

I skärningspunkten mellan data och kreativitet

31.03.2025Designbase.se

2026 års färger säger "Välkommen hem"

31.03.2025Designbase.se

Gustavsberg firar 200 år – och presenterar badrumstrender för 2025!

28.03.2025Designbase.se

Creativeworld stödjer barns kreativitet i Frankfurt

25.03.2025Designbase.se

Samtal om framtidsperspektiv

18.03.2025Designbase.se

Monumental markering

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023