Indiska samarbetar med Bröstcancerförbundet

Andel av försäljningen går till information och forskning

Under oktober månad påbörjade Indiska ett nytt samarbete med Bröstcancerförbundet för att öka medvetenhet kring bröstcancer och bidra till bröstcancerforskning. Indiska kommer att sälja både Rosa bandet samt en rad egendesignade produkter till förmån för Bröstcancerförbundets insamling och stöd till drabbade. Indiskas egendesignade produkter kommer bidra med 10 procent av försäljningspriset som oavkortat går till bröstcancerforskning.

”Vi är oerhört glada och stolta över att ingå samarbete med Bröstcancerförbundet. Det känns väldigt viktigt att vara med och bidra till insamlingen som möjliggör att forskningen inom bröstcancer går framåt. Varje timme får en kvinna beskedet bröstcancer”, säger Emma Hellstadius, e-handel, marknad- och expansionschef på Indiska.

Relaterat innehåll

10.09.2025Designbase.se

Salling skriver historia och öppnar sina dörrar i Köpenhamn

02.09.2025Designbase.se

Bolig Mad Design-mässan expanderar

01.09.2025Designbase.se

Ny analys: Danmark har förlorat tusentals butiker

22.08.2025Designbase.se

Teamtronic stärker sin europeiska position

21.08.2025Formland

Sponsrad

Bolig Mad Design mässan utökar med ny upplaga på MCH Messecenter Herning

15.08.2025Designbase.se

Ohlsson & Lohaven förvärvar Hippie de Luxe

11.08.2025Designbase.se

Internationell design på jakt efter flexibilitet

05.08.2025Designbase.se

Ny rapport om den amerikanska marknaden

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023