Indiska samarbetar med Bröstcancerförbundet

Andel av försäljningen går till information och forskning

Under oktober månad påbörjade Indiska ett nytt samarbete med Bröstcancerförbundet för att öka medvetenhet kring bröstcancer och bidra till bröstcancerforskning. Indiska kommer att sälja både Rosa bandet samt en rad egendesignade produkter till förmån för Bröstcancerförbundets insamling och stöd till drabbade. Indiskas egendesignade produkter kommer bidra med 10 procent av försäljningspriset som oavkortat går till bröstcancerforskning.

”Vi är oerhört glada och stolta över att ingå samarbete med Bröstcancerförbundet. Det känns väldigt viktigt att vara med och bidra till insamlingen som möjliggör att forskningen inom bröstcancer går framåt. Varje timme får en kvinna beskedet bröstcancer”, säger Emma Hellstadius, e-handel, marknad- och expansionschef på Indiska.

Relaterat innehåll

19.11.2024Designbase.se

Carpets & Rugs växer

19.11.2024Designbase.se

Paula Gerbase utsedd till kreativ direktör hos Georg Jensen

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Creativeworld Trends 2025: Promenader fulla av inspiration

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Christmasworld Trends 25+: Spotlight på ansvar, gemenskap och optimism

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Fokus på design! Nytt varumärkesområde på Ambiente 2025

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Home of Consumer Goods erbjuder ett nytt varumärkesområde 2025

23.10.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Innovativ komfort och design för de minsta – MEMBANTU presenterar tre nyheter:

10.10.2024Designbase.se

imm cologne 2025 är inställd

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023