Liljeholmstorget Galleria utvecklas starkt

Läge och kommunikationer avgörande.

Liljeholmstorget Galleria fortsätter att utvecklas starkt. Förra året ökade omsättningen med 5 procent till 1,89 miljarder kronor. Antalet besökare ökade till 9,8 miljoner. Gallerian har haft en hundraprocentig uthyrningsgrad de senaste tre åren och försäljningen har fördubblats sedan gallerian slog upp dörrarna för tio år sedan. Förra året öppnade den danska heminredningskedjan Söstrene Grene och det prisbelönta hamburgerkonceptet Bastard Burgers i gallerian.

”Liljeholmstorget Galleria är ett bra exempel på att den fysiska handeln fortsätter att trivas i de bästa lägena”, säger Martin Kjellman, affärsområdeschef.

-ANB

Relaterat innehåll

11.04.2025Designbase.se

Nya EU-regler kan öppna en digital motorväg för företag

01.04.2025Önska

Sponsrad

Önskabutikerna inleder våren med inspirerande Önskaskola hos Skeppshults Gjuteri

18.03.2025Designbase.se

Låt tekniken fungera för dig

17.03.2025Önska

Sponsrad

Önska reser tillsammans

17.03.2025Designbase.se

Tre dagar av innovationer och framtida teknologier

04.03.2025Global Design Partner

Sponsrad

Din dröm, vår passion

26.02.2025Designbase.se

Försämrar AI medarbetarnas förmåga att tänka kritiskt?

24.02.2025Designbase.se

Droppery introducerar Droppery Markets

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023