Liljeholmstorget Galleria utvecklas starkt

Läge och kommunikationer avgörande.

Liljeholmstorget Galleria fortsätter att utvecklas starkt. Förra året ökade omsättningen med 5 procent till 1,89 miljarder kronor. Antalet besökare ökade till 9,8 miljoner. Gallerian har haft en hundraprocentig uthyrningsgrad de senaste tre åren och försäljningen har fördubblats sedan gallerian slog upp dörrarna för tio år sedan. Förra året öppnade den danska heminredningskedjan Söstrene Grene och det prisbelönta hamburgerkonceptet Bastard Burgers i gallerian.

”Liljeholmstorget Galleria är ett bra exempel på att den fysiska handeln fortsätter att trivas i de bästa lägena”, säger Martin Kjellman, affärsområdeschef.

-ANB

Relaterat innehåll

19.11.2024Designbase.se

Carpets & Rugs växer

19.11.2024Designbase.se

Paula Gerbase utsedd till kreativ direktör hos Georg Jensen

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Creativeworld Trends 2025: Promenader fulla av inspiration

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Christmasworld Trends 25+: Spotlight på ansvar, gemenskap och optimism

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Fokus på design! Nytt varumärkesområde på Ambiente 2025

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Home of Consumer Goods erbjuder ett nytt varumärkesområde 2025

23.10.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Innovativ komfort och design för de minsta – MEMBANTU presenterar tre nyheter:

10.10.2024Designbase.se

imm cologne 2025 är inställd

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023