Liljeholmstorget Galleria utvecklas starkt

Läge och kommunikationer avgörande.

Liljeholmstorget Galleria fortsätter att utvecklas starkt. Förra året ökade omsättningen med 5 procent till 1,89 miljarder kronor. Antalet besökare ökade till 9,8 miljoner. Gallerian har haft en hundraprocentig uthyrningsgrad de senaste tre åren och försäljningen har fördubblats sedan gallerian slog upp dörrarna för tio år sedan. Förra året öppnade den danska heminredningskedjan Söstrene Grene och det prisbelönta hamburgerkonceptet Bastard Burgers i gallerian.

”Liljeholmstorget Galleria är ett bra exempel på att den fysiska handeln fortsätter att trivas i de bästa lägena”, säger Martin Kjellman, affärsområdeschef.

-ANB

Relaterat innehåll

06.02.2025Designbase.se

Rekordhöga konkurssiffror i Sverige – men danskarna kan jubla

04.02.2025Designbase.se

Kom ihåg mänskligt omdöme

28.01.2025Designbase.se

Royal Copenhagen i kreativt samarbete med HM Drottning Margrethe

27.01.2025Önska

Sponsrad

Önskas jubileumsgala – en glittrande kväll att minnas

08.01.2025Önska

Sponsrad

Önskakedjan firar 20 år med jubileumsgala i glitter och glamour!

18.12.2024Designbase.se

De potentiella cybersäkerhetshoten 2025

17.12.2024Designbase.se

Svanen delar ut Svanen 2023 till Høie

12.12.2024Designbase.se

Flexibla skatteregler för generationsväxling ska inte ersätta släktmötet

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023