Mio lanserar drive-thru

Nygammal tjänst ska minska fysisk kontakt.

Med tanke på behovet av att minimera fysiska kontakter under coronapandemin vill Mio göra det enklare för kunderna att välja leveransalternativ utanför butiken och lanserar den nygamla tjänsten ”drive-thru", tidigare komplement till "hämta i butik". Alternativet, som innebär att kunderna får leveransen direkt till bilen på lastzonen utanför butiken eller utanför varuutlämningen, är valbart på mio.se och kostar ingenting extra.

-ANB

Relaterat innehåll

27.03.2024Designbase.se

Light + Building visade framtiden i Frankfurt

26.03.2024Designbase.se

Iittala avtäcker ny logotyp och typsnitt

25.03.2024Designbase.se

Se upp för den franska lagen mot avfall

22.03.2024Designbase.se

EuroCIS 2024 stängdes framgångsrikt

20.03.2024Designbase.se

Design House Stockholm får ny vd

19.03.2024Designbase.se

Nytt pris hyllar hållbart och vackert kollektivt byggande

15.03.2024Designbase.se

Creativeworld-utställare skänker konstmaterial till barn

13.03.2024Designbase.se

Håll dig borta från facebook

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023