Mio spräcker drömgräns

7 miljarder på tolv månader

I juli passerade Mio gränsen 7 miljarder i försäljning på rullande 12 månader, vilket är nytt rekord för företaget.
”Det här är, förutom en drömgräns, även ett viktigt delmål mot det tillväxtmål som vi satt till 2022. Vi har aldrig i Mios historia hjälpt så många att skapa hem att trivas i och vara stolta över som just nu och planen framåt är att fortsätta möblera om i möbel- och inrednings-Sverige, säger Mios vd Björn Lindblad
www.mio.se

Relaterat innehåll

07.10.2025Designbase.se

Hur AI kan skapa värde och stärka konkurrenskraften för små och medelstora företag

30.09.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S blir distributör av Roborocks kabelfria robotgräsklippare på den nordiska marknaden

23.09.2025Designbase.se

AI-användningen har nästan fyrdubblats

19.09.2025Fun Nordic ApS

Sponsrad

Årets leverantör 2025

17.09.2025Global Design Partner

Sponsrad

Global Design Partner skapar framgång för starka varumärken

10.09.2025Designbase.se

Salling skriver historia och öppnar sina dörrar i Köpenhamn

02.09.2025Designbase.se

Bolig Mad Design-mässan expanderar

01.09.2025Designbase.se

Ny analys: Danmark har förlorat tusentals butiker

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023