Mio spräcker drömgräns

7 miljarder på tolv månader

I juli passerade Mio gränsen 7 miljarder i försäljning på rullande 12 månader, vilket är nytt rekord för företaget.
”Det här är, förutom en drömgräns, även ett viktigt delmål mot det tillväxtmål som vi satt till 2022. Vi har aldrig i Mios historia hjälpt så många att skapa hem att trivas i och vara stolta över som just nu och planen framåt är att fortsätta möblera om i möbel- och inrednings-Sverige, säger Mios vd Björn Lindblad
www.mio.se

Relaterat innehåll

27.03.2024Designbase.se

Light + Building visade framtiden i Frankfurt

26.03.2024Designbase.se

Iittala avtäcker ny logotyp och typsnitt

25.03.2024Designbase.se

Se upp för den franska lagen mot avfall

22.03.2024Designbase.se

EuroCIS 2024 stängdes framgångsrikt

20.03.2024Designbase.se

Design House Stockholm får ny vd

19.03.2024Designbase.se

Nytt pris hyllar hållbart och vackert kollektivt byggande

15.03.2024Designbase.se

Creativeworld-utställare skänker konstmaterial till barn

13.03.2024Designbase.se

Håll dig borta från facebook

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023