Nästa års Retail Experience Live presenteras

Nytt upplägg ska möta branschens utmaningar.

Arrangören Easyfairs har presenterat upplägget för nästa års upplaga av Retail Experience Live, som äger rum på Kistamässan 8–9 september 2020. Fyra fokusområden, Retail Tech, Instore Design, Retail Support och Marketing & Brands, ska omfatta branschens framtida behov, utmaningar, innovationer och villkor.

”Det känns såklart fantastiskt inspirerande och roligt att agera som en plattform, där framtidens handel tar plats och där de viktigaste frågorna diskuteras”, säger Lise Backby Moberg, projektledare för Retail Experience Live.

-ANB

Relaterat innehåll

16.07.2024Designbase.se

Expert: Få kontroll över ditt IT-system innan semestern och undvik bedrägerier

12.07.2024Designbase.se

Ökning av konkurser i juni

17.06.2024Designbase.se

Temu är föremål för strängare regler

11.06.2024Designbase.se

Direkt till konsument är det nya "svarta"

07.06.2024Droppery

Sponsrad

New brands like Riviera Maison, Versmissen, and BePureHome are now active as brands within Droppery

31.05.2024Treyd AB

Sponsrad

6 sätt du kan dra nytta av att använda Treyd för att finansiera leverantörsfakturor

22.05.2024Designbase.se

Kunskapsdelning på Nordstil Forum

07.05.2024Treyd AB

Sponsrad

What's trending in fintech?

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023