Nästa års Retail Experience Live presenteras

Nytt upplägg ska möta branschens utmaningar.

Arrangören Easyfairs har presenterat upplägget för nästa års upplaga av Retail Experience Live, som äger rum på Kistamässan 8–9 september 2020. Fyra fokusområden, Retail Tech, Instore Design, Retail Support och Marketing & Brands, ska omfatta branschens framtida behov, utmaningar, innovationer och villkor.

”Det känns såklart fantastiskt inspirerande och roligt att agera som en plattform, där framtidens handel tar plats och där de viktigaste frågorna diskuteras”, säger Lise Backby Moberg, projektledare för Retail Experience Live.

-ANB

Relaterat innehåll

19.11.2024Designbase.se

Carpets & Rugs växer

19.11.2024Designbase.se

Paula Gerbase utsedd till kreativ direktör hos Georg Jensen

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Creativeworld Trends 2025: Promenader fulla av inspiration

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Christmasworld Trends 25+: Spotlight på ansvar, gemenskap och optimism

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Fokus på design! Nytt varumärkesområde på Ambiente 2025

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Home of Consumer Goods erbjuder ett nytt varumärkesområde 2025

23.10.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Innovativ komfort och design för de minsta – MEMBANTU presenterar tre nyheter:

10.10.2024Designbase.se

imm cologne 2025 är inställd

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023