Ny servis från ett nytt designvarumärke.

F&H lanserar nytt designvarumärke med formgivare Rasmus Falkenberg och den kända matskribenten Anne Larsen.

Det nya varumärket har fått namnet Nudge, som syftar på det moderna ”nudging-konceptet”. Varumärkets första produkt är en elegant servis i mjuk färgskala, som bidrar till att iscensätta mat på ett hälsosammare och mer inbjudande sätt. Servisen har baserats på Falkenbergs känsla för form och funktionalitet, i kombination med Larsens Tender Loving Care-begrepp. Den bjuder in till att älska vardagen och duka på olika nivåer. En varm dryck tillsammans med något litet att äta. En pastarätt med separat sallad. Nudges nya servis är stilren, och de organiskt formade delarna kommer i färgerna Cream, Roseberry, Kale Green och Liquorice, som kan kombineras med varandra.

www.fh-as.dk

-SSK

Relaterat innehåll

27.03.2024Designbase.se

Light + Building visade framtiden i Frankfurt

26.03.2024Designbase.se

Iittala avtäcker ny logotyp och typsnitt

20.02.2024Hippie de Luxe

Sponsrad

Sommarens glas från La Rochère

19.02.2024Designbase.se

Ställ in till påsk

13.02.2024Designbase.se

Södahls fyra nya akryldukar förebådar våren

12.02.2024Designbase.se

En himmelsk färg äger rum

05.02.2024F&H Group A/S

Sponsrad

Känslig vår från Södahl

05.02.2024F&H Group A/S

Sponsrad

Allt för vårlunchen från Södahl

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023