Svenska hem lanserar ny e-handel

Effektiviserad utkörning minskar utsläpp.

Inredningskedjan Svenska Hem med omkring 25 butiker över hela landet har lanserat en ny e-handel i samarbete med Jetshop.

”Vi strävar efter att hitta samarbetspartners som med erfarenhet och tekniska lösningar hjälper oss att nå våra högt ställda mål inom kundupplevelser”, säger Mattias Hortberg, it-chef på Svenska Hem.

Bland annat har sortimentet tydliggjorts och laddningstiderna kortats. Inom kort lanseras unika sidor för varje butik för att kunna lyfta fram lokalt utbud. Rutter för utkörningar effektiviseras också, vilket håller nere utsläpp.

-ANB

Relaterat innehåll

16.07.2024Designbase.se

Expert: Få kontroll över ditt IT-system innan semestern och undvik bedrägerier

12.07.2024Designbase.se

Ökning av konkurser i juni

17.06.2024Designbase.se

Temu är föremål för strängare regler

11.06.2024Designbase.se

Direkt till konsument är det nya "svarta"

07.06.2024Droppery

Sponsrad

New brands like Riviera Maison, Versmissen, and BePureHome are now active as brands within Droppery

31.05.2024Treyd AB

Sponsrad

6 sätt du kan dra nytta av att använda Treyd för att finansiera leverantörsfakturor

22.05.2024Designbase.se

Kunskapsdelning på Nordstil Forum

07.05.2024Treyd AB

Sponsrad

What's trending in fintech?

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023