Svenska hem lanserar ny e-handel

Effektiviserad utkörning minskar utsläpp.

Inredningskedjan Svenska Hem med omkring 25 butiker över hela landet har lanserat en ny e-handel i samarbete med Jetshop.

”Vi strävar efter att hitta samarbetspartners som med erfarenhet och tekniska lösningar hjälper oss att nå våra högt ställda mål inom kundupplevelser”, säger Mattias Hortberg, it-chef på Svenska Hem.

Bland annat har sortimentet tydliggjorts och laddningstiderna kortats. Inom kort lanseras unika sidor för varje butik för att kunna lyfta fram lokalt utbud. Rutter för utkörningar effektiviseras också, vilket håller nere utsläpp.

-ANB

Relaterat innehåll

28.10.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S och Haier Europe ingår strategiskt partnerskap för att påskynda tillväxt och innovation i Norden

21.10.2025Designbase.se

JYSK tredubblar bonusar för butiksanställda efter rekordår

07.10.2025Designbase.se

Hur AI kan skapa värde och stärka konkurrenskraften för små och medelstora företag

30.09.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S blir distributör av Roborocks kabelfria robotgräsklippare på den nordiska marknaden

23.09.2025Designbase.se

AI-användningen har nästan fyrdubblats

19.09.2025Fun Nordic ApS

Sponsrad

Årets leverantör 2025

17.09.2025Global Design Partner

Sponsrad

Global Design Partner skapar framgång för starka varumärken

10.09.2025Designbase.se

Salling skriver historia och öppnar sina dörrar i Köpenhamn

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023