Tvål för trygghet

Lagerhaus lanserar tvål till förmån för Bris.

Barnrättsorganisationen Bris, Barnens rätt i samhället, kämpar för ett bättre samhälle för barn med barnkonventionen som grund. Verksamheten finansieras med företagssponsring, gåvor och medlemsavgifter. Nu presenterar Lagerhaus en ny tvål som säljs till förmån för Bris.

”Vi är superstolta över att ha tagit fram denna tvål tillsammans med en så viktig organisation som Bris. För oss var det självklart att smycka tvålen med regnbågen. Alla människor är lika värda och barnen är vår framtid”, säger Lagerhaus designchef Therese Stråhle.

För varje såld tvål går 5 kronor till Bris.

-ANB

Relaterat innehåll

16.07.2024Designbase.se

Expert: Få kontroll över ditt IT-system innan semestern och undvik bedrägerier

12.07.2024Designbase.se

Ökning av konkurser i juni

17.06.2024Designbase.se

Temu är föremål för strängare regler

11.06.2024Designbase.se

Direkt till konsument är det nya "svarta"

07.06.2024Droppery

Sponsrad

New brands like Riviera Maison, Versmissen, and BePureHome are now active as brands within Droppery

31.05.2024Treyd AB

Sponsrad

6 sätt du kan dra nytta av att använda Treyd för att finansiera leverantörsfakturor

22.05.2024Designbase.se

Kunskapsdelning på Nordstil Forum

07.05.2024Treyd AB

Sponsrad

What's trending in fintech?

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023