Tvål för trygghet

Lagerhaus lanserar tvål till förmån för Bris.

Barnrättsorganisationen Bris, Barnens rätt i samhället, kämpar för ett bättre samhälle för barn med barnkonventionen som grund. Verksamheten finansieras med företagssponsring, gåvor och medlemsavgifter. Nu presenterar Lagerhaus en ny tvål som säljs till förmån för Bris.

”Vi är superstolta över att ha tagit fram denna tvål tillsammans med en så viktig organisation som Bris. För oss var det självklart att smycka tvålen med regnbågen. Alla människor är lika värda och barnen är vår framtid”, säger Lagerhaus designchef Therese Stråhle.

För varje såld tvål går 5 kronor till Bris.

-ANB

Relaterat innehåll

04.03.2025Global Design Partner

Sponsrad

Din dröm, vår passion

26.02.2025Designbase.se

Försämrar AI medarbetarnas förmåga att tänka kritiskt?

24.02.2025Designbase.se

Droppery introducerar Droppery Markets

06.02.2025Designbase.se

Rekordhöga konkurssiffror i Sverige – men danskarna kan jubla

04.02.2025Designbase.se

Kom ihåg mänskligt omdöme

28.01.2025Designbase.se

Royal Copenhagen i kreativt samarbete med HM Drottning Margrethe

27.01.2025Önska

Sponsrad

Önskas jubileumsgala – en glittrande kväll att minnas

08.01.2025Önska

Sponsrad

Önskakedjan firar 20 år med jubileumsgala i glitter och glamour!

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023