ByOn nylanserar sitt varumärke för att skapa en tydligare identitet

ByOns nya sortiment är uppbyggt kring flera mindre kollektioner som hålls ihop av tydliga stories

Inredningsföretaget ByOn nylanserar nu sitt varumärke med syftet att skapa en tydligare identitet och förtydliga relationen till varumärkeshuset On Interiör, som det tillhör.

Med ett genomtänkt grundutbud, vassa trendprodukter och en hel del glädje, vill man utveckla en stark profil, där målet är att ByOn i framtiden ska ta en större plats på inredningsmarknaden.

ByOns nya sortiment är uppbyggt kring flera mindre kollektioner som hålls ihop av tydliga stories, och man har även gjort en del andra nödvändiga förändringar, som att effektivisera inköpsprocessen.

www.byon.se

-JBE

Relaterat innehåll

13.03.2025Designbase.se

UMAGE blir FSC-certifierad

13.03.2025Nääsgränsgården

Sponsrad

Påsken är snart här!

11.03.2025Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

iRobot avslöjar sin största Roomba®-lansering någonsin – det kommer att förändra ditt hem!

11.03.2025Designbase.se

3daysofdesign presenterar nya designdistrikt

07.03.2025Designbase.se

Barns kreativitet i fokus på Creativeworld 2025

05.03.2025Designbase.se

Ny mässa för exklusiv design i oktober

04.03.2025Designbase.se

Framtid på scen - en sann talanginkubator

03.03.2025Designbase.se

Återförsäljare tar hem 2025 Global GIA Honours

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023