ByOn nylanserar sitt varumärke för att skapa en tydligare identitet

ByOns nya sortiment är uppbyggt kring flera mindre kollektioner som hålls ihop av tydliga stories

Inredningsföretaget ByOn nylanserar nu sitt varumärke med syftet att skapa en tydligare identitet och förtydliga relationen till varumärkeshuset On Interiör, som det tillhör.

Med ett genomtänkt grundutbud, vassa trendprodukter och en hel del glädje, vill man utveckla en stark profil, där målet är att ByOn i framtiden ska ta en större plats på inredningsmarknaden.

ByOns nya sortiment är uppbyggt kring flera mindre kollektioner som hålls ihop av tydliga stories, och man har även gjort en del andra nödvändiga förändringar, som att effektivisera inköpsprocessen.

www.byon.se

-JBE

Relaterat innehåll

26.07.2024Designbase.se

Ett 250-årigt tillväxtäventyr

26.07.2024Designbase.se

Vi vill lyfta matlagningsupplevelsen

09.07.2024Designbase.se

Möbelbranschens klimatutmaning: "Vill du behålla kunderna? Tänk cirkulärt!"

04.07.2024Designbase.se

Årets tema på Oslo Design Fair: Elements

27.06.2024F&H Group A/S

Sponsrad

KOM I JULSTÄMNING MED HOPTIMIST

25.06.2024Designbase.se

Köpenhamn är en designmetropol

25.06.2024Designbase.se

Välkända och nya varumärken på Nordstil

25.06.2024Designbase.se

Marva Griffin Wilshire tilldelas hedersdoktor

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023