ByOn nylanserar sitt varumärke för att skapa en tydligare identitet

ByOns nya sortiment är uppbyggt kring flera mindre kollektioner som hålls ihop av tydliga stories

Inredningsföretaget ByOn nylanserar nu sitt varumärke med syftet att skapa en tydligare identitet och förtydliga relationen till varumärkeshuset On Interiör, som det tillhör.

Med ett genomtänkt grundutbud, vassa trendprodukter och en hel del glädje, vill man utveckla en stark profil, där målet är att ByOn i framtiden ska ta en större plats på inredningsmarknaden.

ByOns nya sortiment är uppbyggt kring flera mindre kollektioner som hålls ihop av tydliga stories, och man har även gjort en del andra nödvändiga förändringar, som att effektivisera inköpsprocessen.

www.byon.se

-JBE

Relaterat innehåll

30.10.2024Designbase.se

Møbelmesse får nytt liv i Fredericia

29.10.2024Designbase.se

Ambiente Trends 25+: En positiv livsupplevelse

25.10.2024Designbase.se

Nordstil Vinter 2025: Inledningen av detaljhandelns ordersäsong

23.10.2024Designbase.se

Shoppare har roligare

23.10.2024Designbase.se

Talanger sökes! Ansökningar för unga designers är öppna

22.10.2024Designbase.se

SUR/reality; nya kreativa horisonter

22.10.2024Designbase.se

Jette Frölichs 30-åriga julutställning

22.10.2024Designbase.se

Faye Toogood utsedd till årets designer på Maison&Objet

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023