Personlig shopping via telefon

Indiska gör e-handeln mer personlig.

Sedan slutet av april finns både hemleverans och personal online shopping tillgängliga som alternativ för kunder på indiska.com. Tjänsten personal online shopping innebär att kunden både kan få personlig guidning genom köpprocessen och enklare stiltips via telefon.

”Vi vill göra köpupplevelsen så enkel som möjligt för våra kunder. Att erbjuda hemleverans och personlig shopping via telefon är två sätt att göra det på,” säger Indiskas marknadschef Emma Hellstadius.

-ANB

Relaterat innehåll

29.10.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S tar EasyMotionSkin till Norden – en ny era för EMS-träning

29.10.2025Designbase.se

Nordiska företag förvandlar data till affärer

28.10.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S och Haier Europe ingår strategiskt partnerskap för att påskynda tillväxt och innovation i Norden

21.10.2025Designbase.se

JYSK tredubblar bonusar för butiksanställda efter rekordår

07.10.2025Designbase.se

Hur AI kan skapa värde och stärka konkurrenskraften för små och medelstora företag

30.09.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S blir distributör av Roborocks kabelfria robotgräsklippare på den nordiska marknaden

23.09.2025Designbase.se

AI-användningen har nästan fyrdubblats

19.09.2025Fun Nordic ApS

Sponsrad

Årets leverantör 2025

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023