Personlig shopping via telefon

Indiska gör e-handeln mer personlig.

Sedan slutet av april finns både hemleverans och personal online shopping tillgängliga som alternativ för kunder på indiska.com. Tjänsten personal online shopping innebär att kunden både kan få personlig guidning genom köpprocessen och enklare stiltips via telefon.

”Vi vill göra köpupplevelsen så enkel som möjligt för våra kunder. Att erbjuda hemleverans och personlig shopping via telefon är två sätt att göra det på,” säger Indiskas marknadschef Emma Hellstadius.

-ANB

Relaterat innehåll

27.03.2024Designbase.se

Light + Building visade framtiden i Frankfurt

26.03.2024Designbase.se

Iittala avtäcker ny logotyp och typsnitt

25.03.2024Designbase.se

Se upp för den franska lagen mot avfall

22.03.2024Designbase.se

EuroCIS 2024 stängdes framgångsrikt

20.03.2024Designbase.se

Design House Stockholm får ny vd

19.03.2024Designbase.se

Nytt pris hyllar hållbart och vackert kollektivt byggande

15.03.2024Designbase.se

Creativeworld-utställare skänker konstmaterial till barn

13.03.2024Designbase.se

Håll dig borta från facebook

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023