Personlig shopping via telefon

Indiska gör e-handeln mer personlig.

Sedan slutet av april finns både hemleverans och personal online shopping tillgängliga som alternativ för kunder på indiska.com. Tjänsten personal online shopping innebär att kunden både kan få personlig guidning genom köpprocessen och enklare stiltips via telefon.

”Vi vill göra köpupplevelsen så enkel som möjligt för våra kunder. Att erbjuda hemleverans och personlig shopping via telefon är två sätt att göra det på,” säger Indiskas marknadschef Emma Hellstadius.

-ANB

Relaterat innehåll

06.02.2025Designbase.se

Rekordhöga konkurssiffror i Sverige – men danskarna kan jubla

04.02.2025Designbase.se

Kom ihåg mänskligt omdöme

28.01.2025Designbase.se

Royal Copenhagen i kreativt samarbete med HM Drottning Margrethe

27.01.2025Önska

Sponsrad

Önskas jubileumsgala – en glittrande kväll att minnas

08.01.2025Önska

Sponsrad

Önskakedjan firar 20 år med jubileumsgala i glitter och glamour!

18.12.2024Designbase.se

De potentiella cybersäkerhetshoten 2025

17.12.2024Designbase.se

Svanen delar ut Svanen 2023 till Høie

12.12.2024Designbase.se

Flexibla skatteregler för generationsväxling ska inte ersätta släktmötet

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023