Två nya Miobutiker på samma dag

Tillgänglighet en viktig tillväxtfaktor.

I början av februari öppnade Mio nya butiker i både Bollnäs och Linköping på samma dag. Totalt har kedjan nu 72 butiker.

”Vi investerar för fortsatt tillväxt och tillgänglighet är en av de vinnande faktorerna. Jag är övertygad om att Mio är efterlängtade i Bollnäs, som är en helt ny marknad för oss, men också i Linköping där vi nyetablerar oss”, säger vd Björn Lindblad.

I tillväxtstrategin ingår både en digital satsning och fler butiker under året. Parallellt investeras även i centrallagret i Tibro.

www.mio.se

-ANB

Relaterat innehåll

04.03.2025Global Design Partner

Sponsrad

Din dröm, vår passion

26.02.2025Designbase.se

Försämrar AI medarbetarnas förmåga att tänka kritiskt?

24.02.2025Designbase.se

Droppery introducerar Droppery Markets

06.02.2025Designbase.se

Rekordhöga konkurssiffror i Sverige – men danskarna kan jubla

04.02.2025Designbase.se

Kom ihåg mänskligt omdöme

28.01.2025Designbase.se

Royal Copenhagen i kreativt samarbete med HM Drottning Margrethe

27.01.2025Önska

Sponsrad

Önskas jubileumsgala – en glittrande kväll att minnas

08.01.2025Önska

Sponsrad

Önskakedjan firar 20 år med jubileumsgala i glitter och glamour!

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023