Två nya Miobutiker på samma dag

Tillgänglighet en viktig tillväxtfaktor.

I början av februari öppnade Mio nya butiker i både Bollnäs och Linköping på samma dag. Totalt har kedjan nu 72 butiker.

”Vi investerar för fortsatt tillväxt och tillgänglighet är en av de vinnande faktorerna. Jag är övertygad om att Mio är efterlängtade i Bollnäs, som är en helt ny marknad för oss, men också i Linköping där vi nyetablerar oss”, säger vd Björn Lindblad.

I tillväxtstrategin ingår både en digital satsning och fler butiker under året. Parallellt investeras även i centrallagret i Tibro.

www.mio.se

-ANB

Relaterat innehåll

18.04.2024Designbase.se

Rosendahl Design Group erhåller B Corp-certifiering

17.04.2024Designbase.se

Nytt AI-verktyg kan förse konsumenter med IKEA-möbler

17.04.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Witt A/S tar över distributionen av Aiper trådlösa poolrobotar i Norden

08.04.2024Global Design Partner

Sponsrad

Från återvunnen plast till hållbara och multifunktionella produkter

05.04.2024Designbase.se

BoConcept förvärvar en internationell toppprofil

04.04.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

iRobot introducerar en ny prisvänlig 2-i-1-robot: Roomba Combo Essential

27.03.2024Önska

Sponsrad

Önska reser tillsammans!

26.03.2024Designbase.se

Iittala avtäcker ny logotyp och typsnitt

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023