Prisvinnande termos med vakuumeffekt

Tät och funktionell samt tillverkad i stål för ökad hållbarhet.

Nuance har lanserat en ny termos med vakuumeffekt. Den har redan vunnit både If-priset och Red Dot Award, för sin design samt höga kvalitet och extraordinärt höga funktionalitet. Vakuumeffekten gör att kalla drycker kan hålla sig kalla i termosen i 24 timmar, medan varma drycker håller sig varma i 12 timmar vare sig du har den med på kontoret, på vandringstur i fjällen, i trädgården eller på stranden. Termosen On The Move är 100 % tät. Då den är tillverkad i stål är den också ytterst hållbar. Termosen finns med eller utan en praktisk silikonrem genom termosens hals, som gör den smidig att ta med. Termosen är lätt att dricka ur, och med den halksäkra silikonbotten kan den ställas säkert på de flesta ytor.

Termosen finns i färgerna svart, blått och dusty orchid, alla i två olika storlekar; 350 ml och 500 ml.

Relaterat innehåll

20.01.2025F&H Group A/S

Sponsrad

Smak av sommar – ett glas i taget

17.12.2024aida a/s

Sponsrad

LIFE IN COLOUR Confetti utökar serien

17.12.2024aida a/s

Sponsrad

En krämig och vacker nyhet i LIFE IN COLOUR

11.12.2024Designbase.se

Carlsberg går in i dukningen

22.11.2024aida a/s

Sponsrad

Så gör du en servett till rosett

21.11.2024F&H Group A/S

Sponsrad

Gense ger klassisk design nytt liv för moderna behov

19.11.2024aida a/s

Sponsrad

Confetti-partner inspirerar hela vägen till Sydkorea

14.11.2024Designbase.se

Mumin fyller 80!

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023