Prisvinnande termos med vakuumeffekt

Tät och funktionell samt tillverkad i stål för ökad hållbarhet.

Nuance har lanserat en ny termos med vakuumeffekt. Den har redan vunnit både If-priset och Red Dot Award, för sin design samt höga kvalitet och extraordinärt höga funktionalitet. Vakuumeffekten gör att kalla drycker kan hålla sig kalla i termosen i 24 timmar, medan varma drycker håller sig varma i 12 timmar vare sig du har den med på kontoret, på vandringstur i fjällen, i trädgården eller på stranden. Termosen On The Move är 100 % tät. Då den är tillverkad i stål är den också ytterst hållbar. Termosen finns med eller utan en praktisk silikonrem genom termosens hals, som gör den smidig att ta med. Termosen är lätt att dricka ur, och med den halksäkra silikonbotten kan den ställas säkert på de flesta ytor.

Termosen finns i färgerna svart, blått och dusty orchid, alla i två olika storlekar; 350 ml och 500 ml.

Relaterat innehåll

24.04.2025F&H Group A/S

Sponsrad

Shoku - Servera vackert och enkelt

22.04.2025Hippie de Luxe

Sponsrad

Chicago – sofistikerad nostalgi från La Rochère

16.04.2025F&H Group A/S

Sponsrad

Villa Collection Denmark lanserar Shoku: En hyllning till måltiden

15.04.2025F&H Group A/S

Sponsrad

Låt broderierna blomma på bordet

15.04.2025F&H Group A/S

Sponsrad

PORSLINSKLASSIKER PÅ PÅSKBORDET

15.04.2025Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Ny pizzaugn från Witt: PICCOLO 16" – fortfarande liten. Men större.

14.04.2025Designbase.se

Middag med variation, färg och vackra detaljer

09.04.2025aida a/s

Sponsrad

Nordiskt inspirerat påskbord

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023