Voice nylanserar sitt varumärke

360 graders perspektiv och flera nya modeller.

Voice utökar sitt sortiment med bland annat sittmöbler..

Under Stockholm Design Week 2018 lanserar det svenska designvarumärket Voice ett nytt sortiment med funktionella och vackra möbler formgivna av Nina Jobs, designduon Cate & Nelson samt Mattias Stenberg, företagets nya Creative Advisor. Inspirationen för denna kollektion är hämtad från modeindustrins begrepp ”essentials”, eller ungefär ”basprodukter” på svenska.  Möblerna är avskalade i sin form men samtidigt eleganta och tidlösa, med stort fokus på material och hantverkskänsla. Flera av de nya produkterna är designade för att ta plats ute i rummet och vara vackra från alla sidor – i 360 grader.

-JBE

Relaterat innehåll

26.07.2024Designbase.se

Ett 250-årigt tillväxtäventyr

26.07.2024Designbase.se

Vi vill lyfta matlagningsupplevelsen

19.07.2024Möbelmässan

Sponsrad

Därför besöker IKEA Möbelmässan Göteborg: "Triggar inspirationen!"

19.07.2024Möbelmässan

Sponsrad

Låt inredningen styras av livsstil och känsla: "Imperfekt perfektion"

18.06.2024Designbase.se

Öar av välbefinnande

18.06.2024Designbase.se

Synergi mellan två designuniversum

11.06.2024Designbase.se

Kolon och ByLogstrup i nytt samarbete

29.05.2024Designbase.se

UMAGE vinner årets Red Dot design award

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023