Voice nylanserar sitt varumärke

360 graders perspektiv och flera nya modeller.

Voice utökar sitt sortiment med bland annat sittmöbler..

Under Stockholm Design Week 2018 lanserar det svenska designvarumärket Voice ett nytt sortiment med funktionella och vackra möbler formgivna av Nina Jobs, designduon Cate & Nelson samt Mattias Stenberg, företagets nya Creative Advisor. Inspirationen för denna kollektion är hämtad från modeindustrins begrepp ”essentials”, eller ungefär ”basprodukter” på svenska.  Möblerna är avskalade i sin form men samtidigt eleganta och tidlösa, med stort fokus på material och hantverkskänsla. Flera av de nya produkterna är designade för att ta plats ute i rummet och vara vackra från alla sidor – i 360 grader.

-JBE

Relaterat innehåll

23.04.2024Designbase.se

Fyra makrotrender för de kommande åren

23.04.2024Designbase.se

Artificiell intelligens i detaljhandeln

11.04.2024Designbase.se

Ny produkt ska kunna ersätta läder i textilproduktion

21.03.2024Designbase.se

Light + Building i samarbete med amerikanska LightFair

06.03.2024F&H Group A/S

Sponsrad

Hopfällbar nyhet med inbyggd frihet

28.02.2024Designbase.se

Innovation präglade Stockholm Furniture Fair 2024

15.02.2024Designbase.se

Exklusivt barnmöbelmärke vinner designpris på Formland

05.02.2024F&H Group A/S

Sponsrad

Strålande Zone-nyhet hyllar den nordiska sensommaren

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023