Fortsatt stark utveckling för Linum

Affären via Amazon omsätter miljonbelopp

Under årets två första kvartal har hemtextilaktören Linum totalt sett ökat över 50 procent i omsättning mot föregående år och över 80 procent sett till samma period 2019. Det är främst bolagets strategiska vridning mot digital handel och egna kanaler som fallit väl ut. Linums spårväxling från Amazon Vendor till Seller har även den burit frukt och affären via Europas största marknadsplats omsätter nu miljonbelopp.
”Vi har arbetat fram ett affärsupplägg där Amazon och den egna e-handeln fått stå i fokus. Genom att vända oss till samma uppsättning marknader når vi kunden från två håll”, säger Charlotta Dahlqvist, COO på Linum.
www.linumdesign.com/sv/

AB

Relaterat innehåll

06.02.2025Designbase.se

Rekordhöga konkurssiffror i Sverige – men danskarna kan jubla

04.02.2025Designbase.se

Kom ihåg mänskligt omdöme

28.01.2025Designbase.se

Royal Copenhagen i kreativt samarbete med HM Drottning Margrethe

27.01.2025Önska

Sponsrad

Önskas jubileumsgala – en glittrande kväll att minnas

08.01.2025Önska

Sponsrad

Önskakedjan firar 20 år med jubileumsgala i glitter och glamour!

18.12.2024Designbase.se

De potentiella cybersäkerhetshoten 2025

17.12.2024Designbase.se

Svanen delar ut Svanen 2023 till Høie

12.12.2024Designbase.se

Flexibla skatteregler för generationsväxling ska inte ersätta släktmötet

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023