Magi från nöjesfältet

Normann Copenhagen breddar med nytt varumärke.

Normann Copenhagen lanserar nu Tivoli, ett nytt varumärke som har utvecklats med inspiration från den välkända nöjesparken i Köpenhamn med samma namn. I sortimentet ingår bland annat lampor, vaser och en dekorativ vattenkanna samt ett stort utbud av duknings- och köksprodukter samt bordsdekorationer. Genomgående för designen är ett lekfullt och internationellt uttryck, med inslag av klassiska tivolidetaljer som till exempel ränder, prickar, utsirningar och clownreferenser.

www.normann-copenhagen.com

-JBE 

Relaterat innehåll

19.02.2025Designbase.se

Miljardinvesteringar i JYSK-butiker skapar positiv kundreaktion

19.02.2025Designbase.se

Marknadsplats, affärsmotor, optimismdrivare

18.02.2025Designbase.se

Future on Stage er en ekte talentinkubator

18.02.2025Designbase.se

TrendSet framgångsrikt

17.02.2025Designbase.se

Jacob Jensen är redo för marknaden

14.02.2025Designbase.se

EuroCIS 2025: Framtiden för detaljhandeln under lupp

12.02.2025Vinding et co A/S

Sponsrad

Lite om våra material och goda råd för levande ljus

11.02.2025Designbase.se

Färgglada Formland

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023