02.04.2019  |  Interior  |  Design

Magi från nöjesfältet

Normann Copenhagen breddar med nytt varumärke.

Normann Copenhagen lanserar nu Tivoli, ett nytt varumärke som har utvecklats med inspiration från den välkända nöjesparken i Köpenhamn med samma namn. I sortimentet ingår bland annat lampor, vaser och en dekorativ vattenkanna samt ett stort utbud av duknings- och köksprodukter samt bordsdekorationer. Genomgående för designen är ett lekfullt och internationellt uttryck, med inslag av klassiska tivolidetaljer som till exempel ränder, prickar, utsirningar och clownreferenser.

www.normann-copenhagen.com

-JBE 

Mer från Designbase.se

Designbase.se

Designbase.se

Designbase är forum för design och indredningsbranchen och riktar sig till alla som arbetar professionellt inom inrednings- och designbranschen.Designbase är ett svensk fackmedia på print och nätgemenskap på adressen Designbase.se. Fackmediet distribueras till chefer och medarbetare i hårdvara, glas, porslin, gåvor, køkkentøjs- och hantverk affärer, stora möbelaffärer, blomsteraffärer och dessa fö…

Se företagsprofil  

  Designbase.se använder cookies som vi använder för att komma ihåg dina inställningar och statistik etc. Eftersom du fortsätter att använda webbplatsen accepteras vår nya cookie- och personuppgiftspolicy. Läs mer.