Mio lanserar nytt koncept i Nacka Forum

Hela sortimentet köpbart men inte på plats

I februari öppnar Mio en butik med nytt koncept i Nacka Forum. På en mindre butiksyta ska hela sortimentet vara köpbart, men inte fysiskt finnas på plats. Den nya butiken har en yta på omkring 1 100 kvadratmeter.
”Idag har vi över 40 000 köpbara artiklar på mio.se och antalet ökar ständigt. Den fysiska butiken i en sömlös kombination med e-handeln ger kunderna de bästa förutsättningarna att investera i sina hem”, säger VD Björn Lindblad
Den nya etableringen blir Mios tionde i Stockholmsområdet. Med det nya konceptet skapas möjligheter att komma närmare kunden och redan nu råder diskussion om ytterligare flera mindre lokaler.
www.mio.se

Relaterat innehåll

06.02.2025Designbase.se

Rekordhöga konkurssiffror i Sverige – men danskarna kan jubla

04.02.2025Designbase.se

Kom ihåg mänskligt omdöme

28.01.2025Designbase.se

Royal Copenhagen i kreativt samarbete med HM Drottning Margrethe

27.01.2025Önska

Sponsrad

Önskas jubileumsgala – en glittrande kväll att minnas

08.01.2025Önska

Sponsrad

Önskakedjan firar 20 år med jubileumsgala i glitter och glamour!

18.12.2024Designbase.se

De potentiella cybersäkerhetshoten 2025

17.12.2024Designbase.se

Svanen delar ut Svanen 2023 till Høie

12.12.2024Designbase.se

Flexibla skatteregler för generationsväxling ska inte ersätta släktmötet

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023