Mio lanserar nytt koncept i Nacka Forum

Hela sortimentet köpbart men inte på plats

I februari öppnar Mio en butik med nytt koncept i Nacka Forum. På en mindre butiksyta ska hela sortimentet vara köpbart, men inte fysiskt finnas på plats. Den nya butiken har en yta på omkring 1 100 kvadratmeter.
”Idag har vi över 40 000 köpbara artiklar på mio.se och antalet ökar ständigt. Den fysiska butiken i en sömlös kombination med e-handeln ger kunderna de bästa förutsättningarna att investera i sina hem”, säger VD Björn Lindblad
Den nya etableringen blir Mios tionde i Stockholmsområdet. Med det nya konceptet skapas möjligheter att komma närmare kunden och redan nu råder diskussion om ytterligare flera mindre lokaler.
www.mio.se

Relaterat innehåll

16.07.2024Designbase.se

Expert: Få kontroll över ditt IT-system innan semestern och undvik bedrägerier

12.07.2024Designbase.se

Ökning av konkurser i juni

17.06.2024Designbase.se

Temu är föremål för strängare regler

11.06.2024Designbase.se

Direkt till konsument är det nya "svarta"

07.06.2024Droppery

Sponsrad

New brands like Riviera Maison, Versmissen, and BePureHome are now active as brands within Droppery

31.05.2024Treyd AB

Sponsrad

6 sätt du kan dra nytta av att använda Treyd för att finansiera leverantörsfakturor

22.05.2024Designbase.se

Kunskapsdelning på Nordstil Forum

07.05.2024Treyd AB

Sponsrad

What's trending in fintech?

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023