NK lanserar tillfällig hemleverans

Vill hjälpa kunder under coronavirusets utbredning.

Den 20 mars lanserade Nordiska Kompaniet (NK) en tillfällig servicetjänst med hemleverans till hela Sverige. Tjänstens syfte är att underlätta för kunder som i nuläget inte kan eller vill ta sig till varuhusen, främst på grund av coronavirusets konsekvenser. Beställningarna görs via ett dedikerat telefonnummer och e-postadress. Leveranser sker med bud till kunder i Storstockholm och via Postnord till postombud i övriga landet.

-JBE

Relaterat innehåll

16.07.2024Designbase.se

Expert: Få kontroll över ditt IT-system innan semestern och undvik bedrägerier

12.07.2024Designbase.se

Ökning av konkurser i juni

17.06.2024Designbase.se

Temu är föremål för strängare regler

11.06.2024Designbase.se

Direkt till konsument är det nya "svarta"

07.06.2024Droppery

Sponsrad

New brands like Riviera Maison, Versmissen, and BePureHome are now active as brands within Droppery

31.05.2024Treyd AB

Sponsrad

6 sätt du kan dra nytta av att använda Treyd för att finansiera leverantörsfakturor

22.05.2024Designbase.se

Kunskapsdelning på Nordstil Forum

07.05.2024Treyd AB

Sponsrad

What's trending in fintech?

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023