Posh Living lanserar ny e-handelsplattform

Koordinerar satsningen med pop up-butik i centrala Stockholm.

I början av mars lanserade inredningsföretaget Posh Living en ny e-handelsplattform som ska erbjuda ett större sortiment samt ett nytt gränssnitt och utseende. Samtidigt öppnade företaget en pop up-butik i Sturegallerian i centrala Stockholm. Att den nya e-handelssiten lanseras samtidigt som pop up-butiken är ingen slump, säger Victor Malmqvist, VD för Posh Living. Satsningen är ett naturligt led i den megatrend som pågår inom detaljhandeln som helhet, där tillväxten sker främst på nätet och kraven på de fysiska butikerna ökar, samtidigt som gränsen mellan fysiska butiker och webben suddas ut i en allt snabbare takt.

Posh Living har idag fyra fysiska butiker i Stockholmsområdet men ökar snabbast online. Strategin är att fortsätta växa på nätet, men också i den fysiska handeln via de redan etablerade butikerna samt genom mindre tillfälliga showrooms och pop-ups. 

-JBE

Relaterat innehåll

27.03.2024Designbase.se

Light + Building visade framtiden i Frankfurt

26.03.2024Designbase.se

Iittala avtäcker ny logotyp och typsnitt

25.03.2024Designbase.se

Se upp för den franska lagen mot avfall

22.03.2024Designbase.se

EuroCIS 2024 stängdes framgångsrikt

20.03.2024Designbase.se

Design House Stockholm får ny vd

19.03.2024Designbase.se

Nytt pris hyllar hållbart och vackert kollektivt byggande

15.03.2024Designbase.se

Creativeworld-utställare skänker konstmaterial till barn

13.03.2024Designbase.se

Håll dig borta från facebook

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023