Åhléns utökar sin digitala marknadsplats

Ett led i resan mot omnikanal.

Som ett led i sin utveckling av den digitala marknadsplatsen lanserar Åhléns nu fler varumärken på åhléns.se. Bland nyheterna finns också helt nya kategorier, som till exempel större möbler, tapeter och cyklar. Åhléns e-handel kom igång 2016 och har sedan starten vuxit i snabb takt. Köp online ger bonuspoäng för medlemmar i kundklubben och ska på sikt kunna hämtas och returneras även i varuhusen. Satsningen beskrivs i ett pressmeddelande som ett viktigt steg i varuhusets resa mot omnikanal. De nya varumärken som numera finns tillgängliga online inkluderar bland annat Hillerstorp, Layered, Muji, Norrgavel, Sofa Store och Studio Lisa Bengtsson.

-JBE

Relaterat innehåll

19.11.2024Designbase.se

Carpets & Rugs växer

19.11.2024Designbase.se

Paula Gerbase utsedd till kreativ direktör hos Georg Jensen

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Creativeworld Trends 2025: Promenader fulla av inspiration

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Christmasworld Trends 25+: Spotlight på ansvar, gemenskap och optimism

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Fokus på design! Nytt varumärkesområde på Ambiente 2025

28.10.2024Dimex ApS

Sponsrad

Home of Consumer Goods erbjuder ett nytt varumärkesområde 2025

23.10.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Innovativ komfort och design för de minsta – MEMBANTU presenterar tre nyheter:

10.10.2024Designbase.se

imm cologne 2025 är inställd

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023