Världens största mässa för detaljhandeln och dess partners

EuroShop åter i Düsseldorf.

Mässan EuroShop 2020 kommer att gå av stapeln den 16–20 februari på Messe Düsseldorf. Mässan är världens största i sitt slag för detaljhandeln. Den inkluderar åtta områden: Shop Fitting & Store Design, Visual Merchandising, Retail Marketing, Lighting, Retail Technology, Food Tech & Energy Management, Expo & Event Marketing och Food Service Equipment. Ett av årets mest uppmärksammade teman på mässan blir den fysiska butikens betydelse och möjligheter, där många företag idag satsar allt mer på fysisk handel, som också är förstahandsval för en stor andel konsumenter, inte minst inom design och inredning. Förra upplagan av EuroShop var 2017. Då presenterade mässan 2 368 utställare från 61 länder, som visade upp sina produkter för 113 906 besökare över en netto utställningsyta på 127 598 kvadratmeter, uppdelad i nio utställningshallar.

-JBE

Relaterat innehåll

11.04.2025Designbase.se

Nya EU-regler kan öppna en digital motorväg för företag

01.04.2025Önska

Sponsrad

Önskabutikerna inleder våren med inspirerande Önskaskola hos Skeppshults Gjuteri

18.03.2025Designbase.se

Låt tekniken fungera för dig

17.03.2025Önska

Sponsrad

Önska reser tillsammans

17.03.2025Designbase.se

Tre dagar av innovationer och framtida teknologier

04.03.2025Global Design Partner

Sponsrad

Din dröm, vår passion

26.02.2025Designbase.se

Försämrar AI medarbetarnas förmåga att tänka kritiskt?

24.02.2025Designbase.se

Droppery introducerar Droppery Markets

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023