Business / Ledning & drift

Ledning & drift

Kundupplevelsen är nyckeln till framgång

Det är personlig kontakt som skapar en god kundupplevelse. Detaljhandel handlar om samspelet mellan människor och känslor är avgörande, säger föreläsaren och mentorn Torben Lorentsen. En nöjd kund är dessutom en ambassadör som talar positivt om butiken för sin vänkrets offline och online.

Ledning & drift

Ny VD för Cervera

Hans Redig Bolin efterträder Odd Sverre Arnøy

Ledning & drift

Har du Sveriges snyggaste skyltfönster?

gia – IHA Global Innovation Awards program – letar just nu efter de snyggaste skyltfönstren i design- och inredningsbranschen till tävlingen gia Top Window Award, som anordnas i samarbete med Designbase.

Ledning & drift

Åsa Sånemyr ny varuhuschef på Åhléns City Stockholm

Tidigare VD för Hope

Ledning & drift

The Inspired Home Show förkortas till tre dagar

The International Housewares Association har precis meddelat att The Inspired Home Show 2022 i Chicago kommer att äga rum, men att mässan förkortas med en dag. De aktuella mässdagarna är nu alltså 5–7 mars.

Ledning & drift

Omnikanalstrategi: Bättre kundupplevelse skapar bättre affärer

Ju mer digital kunden blir desto viktigare är det med en positiv och sömlös kundupplevelse på alla kanaler där kunden finns. Designbase bad en expert tipsa om hur man kan skapa en egen omnikanalstrategi.

  Designbase.se använder cookies som vi använder för att komma ihåg dina inställningar och statistik etc. Eftersom du fortsätter att använda webbplatsen accepteras vår nya cookie- och personuppgiftspolicy. Läs mer.