Årspremiär för Önskaskolan

En obligatorisk utbildning med kedjans leverantörer.

Önskaskolan är en obligatorisk utbildning för Önskakedjans fasta personal..

I mitten av mars var det dags för årets första omgång av Önskaskolan, en obligatorisk utbildning för Önskakedjans fast anställda personal som arrangeras två gånger årligen. Programmet sträcker sig över två dagar och inkluderar träning med kedjans leverantörer, som turas om att delta. Den här gången var det Briscapo som stod som värd, medan även företag som Ex. Österlen, Eva Solo, Zwilling och Peugeot var med och utbildade deltagarna. Exempel på ämnen som tas upp under kursen är olika material, skötsel av produkter samt tillverkningsprocesser. Bland annat höll Briscapo denna gång i en intressant glasprovning, där samma dryck provades i olika typer av glas, för att jämföra vad som då hände med doft och smak. Dessutom ingår alltid ett pass kring Önskas vision och affärsplan, samt hur man arbetar tillsammans med kunder och butiker.  

-JBE

Relaterat innehåll

26.07.2024Designbase.se

Ett 250-årigt tillväxtäventyr

26.07.2024Designbase.se

Vi vill lyfta matlagningsupplevelsen

12.07.2024Designbase.se

Ökning av konkurser i juni

17.06.2024Designbase.se

Temu är föremål för strängare regler

11.06.2024Designbase.se

Direkt till konsument är det nya "svarta"

07.06.2024Droppery

Sponsrad

New brands like Riviera Maison, Versmissen, and BePureHome are now active as brands within Droppery

31.05.2024Treyd AB

Sponsrad

6 sätt du kan dra nytta av att använda Treyd för att finansiera leverantörsfakturor

22.05.2024Designbase.se

Kunskapsdelning på Nordstil Forum

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023